21 juni 2025

Toverland uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Leisurebedrijf van Nederland 2025

Toverland uitgeroepen tot klantvriendelijkste leisurebedrijf van Nederland

Sevenum, juni 2025 – Attractiepark Toverland heeft bij de verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025 een opvallende prestatie geleverd. Het park uit Sevenum eindigde als winnaar in de categorie Leisure én behaalde een indrukwekkende tweede plek in de landelijke ranglijst van bijna 400 bedrijven. De verkiezing, jaarlijks georganiseerd door onderzoeksbureau MarketResponse, is gebaseerd op onafhankelijke beoordelingen van consumenten.

Sterk debuut voor Toverland in klantvriendelijkheidsranking

Wat deze erkenning extra bijzonder maakt, is dat Toverland dit jaar voor het eerst werd meegenomen in het onderzoek. Als nieuwkomer wist het park zich direct naar de top te werken. Bijna 50% van de bezoekers gaf de klantvriendelijkheid van Toverland een score van een 9 of hoger. Vooral de warme sfeer, de betrokken medewerkers, de kindvriendelijke omgeving en het kwalitatieve horeca-aanbod werden veelvuldig geprezen.

Bezoekers waarderen de magische beleving

Bart Jaspers, Senior Manager Marketing & Communicatie bij Toverland, reageert enthousiast:
“Onze missie is om bezoekers een magische dag vol geluksmomenten te bezorgen. Dat we door het publiek worden uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf binnen de leisuresector én als tweede eindigen in de totale ranking, is een enorme eer. We zijn ontzettend trots en vieren dit samen met al onze collega’s.”

Over de verkiezing ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’

De jaarlijkse verkiezing is het grootste consumentenonderzoek op het gebied van klantvriendelijkheid. Al sinds 2007 verzamelt MarketResponse meningen van klanten, zonder dat bedrijven zichzelf kunnen aanmelden. Voor de editie van 2025 zijn meer dan 116.000 beoordelingen verzameld, verdeeld over 390 bedrijven in negen sectoren en een extra categorie voor goede doelen.

Waarom Toverland zo hoog scoort bij bezoekers

Bezoekers roemen vooral de volgende aspecten van Toverland:

  • Oprechte en enthousiaste medewerkers
  • Gastvrije en veilige sfeer voor kinderen
  • Smaakvolle en goed verzorgde horeca
  • Persoonlijke aandacht voor de bezoeker
  • Tot in detail uitgewerkte magische totaalbeleving

Met deze prestatie onderstreept Toverland zijn positie als een van de meest gastvrije en klantgerichte pretparken van Nederland. Een bezoek aan het park is daarmee niet alleen een dagje uit, maar een ervaring die indruk maakt.

Plan je bezoek aan Toverland

Benieuwd naar wat Toverland zo bijzonder maakt? Kom het zelf ervaren in Sevenum en ontdek waarom bezoekers het park als een van de vriendelijkste van Nederland waarderen.

Meer informatie en tickets: www.toverland.com

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *